November 08, 2011

Mencari CINTA yang MAHA SATU.

Bismillahirahmanirahim. Assalamualaikum. :)

For this entry, aku nak bagi galakan kepada pelawat2 dan diri aku sndiri tentang pencarian CINTA yang HAKIKI. :)

Korang pernah rase tak yang cinta kat dunia nie hanya sementara?

Cinta yang tak kekal?

Lepas gaduh k0mpem k0rang akan rase menyampah dah dengan 0rang tu kan?

Haaa. Sebab tu la kite tak payah membazirkan masa untuk mencari cinta yang macam tu kan? :)
What say y0u? hehehe.

bukan aku yang lukis. :)

Tapi memang tak dinafikan la kalau kita nak ada rasa disayangi atau menyayangi. Itu sume memang dah fitrah kita sebagai manusia. :)

Bagi aku, aku nak CINTA ALLAH dulu sebelum aku cintakan orang laen. insyaAllah aku d0akan sem0ga kite suma dapat menjadi insan yang diCINTAI-NYA. :)

“Walaupun kita kese0rangan, tetapi DIA akan sentiasa dengan kita selagi kita ikut segala perintah-Nya,” :)

Semase aku tengah usyar2 pakcik google kan, aku terjumpa s0mething. ;)

sorry gambar kecik. xP


See, nice kan? ;) hehehe.

Haaa ade satu lagi. :D

Bismillahirahmanirahim..

“Katakanlah (Muhammad), “Jika kamu mencintai Allah, ikutilah aku, niscaya Allah mencintaimu dan mengampuni dosa-dosamu.” Allah Maha Pengampun, Maha Penyayang.” – Ali Imran {3:31}

subhanaAllah :)

s0, aku nak sangat2 mencari cinta tersebut supaya aku dapat menjadi seorang yang dapat memberi kesan positif kepada orang laen dengan bersama2 MENCINTAI-NYA. INSYAALLAH. :)

0 Curahan Hati.: