March 04, 2011

AKU PUNYE BLOGWALKING MAAAA~

Bismillahirahmanirrahim..

Assalamualaikum semua!
Macam mana dah hidup sekarang? ENJOY? BAIK-BAIK AJA? Hahaha. 
Takpe la, korang punya hidup sendiri so, itu aku tak nak kaco la an an an? (fulamakkk ley jadi geng Doraemon nie ^_^ haahhaha!)
 Okey3 STOP!, back to the real topic.

Di hari yang bersejarah ini, aku nak kasi tahu kat readers kat blog aku (walaupun tak ramai and tak tahu wujud ke tak) tentang blogwalking yang telah aku operasikan selama ini hahaha.
Maybe korang dah banyak tahu pasal blog-blog yang akan aku utarakan nie, tapi takpa la, aku tulis entry nie kepada sesiapa yang tengah cari blog yang best, gempak  siot dan cool + ade stail (bak kata geng aku yang diberi name paiz) untuk dibaca.

Orait let’s move on baby! (ayat nie cool ke?) hahaha.  Okey so, berikut adalah senarai blog yang bagi aku MEMANG GEMPAK GILERRRRRRR! Untuk dijadikan bahan masakan  bacaan yang tak mengeringkan gusi kepada blogger hunter (Ooppsss, macam crocodile hunter la pulak. Kih3) yang comey-comey dan kiut-miut and encem sekalian. Hahaha. Let’s checkidaut! (ada paham?)  ;)

Most popular + interesting blog!

1.      1.  THE OTHER KHAIRUL 


Okey, so hangpa semua yang belum tahu nie nak tau tak, beliau yang dipanggil Mr K, Abang K dan bakal Datuk K (insyaAllah) nie punye la ramai follower dye, cube anda perhatikan kat gmba tu. Fulamakkkkk, 6k tuhhh! Hahaha. Not bad la kan untuk blogger kat Malaysia nie right? ;)



About his writing pulak, memang BAPAK GILER BEST SIOTTT!!! Aku baru je habiskan mase 3 jam membace entry2 dye yang menarik hati. Fuhhh~  aku memang respek la kat kejujuran dye di blog nie. Sume post dye akan cakap ape yang orang2 kat dunia nie malu nak cakap. (tambah2 time puji kaum hawa nie wangi, kiut, cantik and so on ^_^ heee~ I like hahaha.)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Haaa, blogger nie pon takde kurang hebatnye gak, follower dye mak aih! 18k. dhsyt wOoooooo~ .  Beliau pernah  belajaq di JEPUN! (AHHH~ MY DREAM LAND). Giler besttt tuhhh~  dye nie pon giler2 gak orang nye. Awekx (artis pompuan) yang dye minat sapa lagi kalau bukan tiz zaqyah.

Hmm, about his entry2 la kan. Kebanyakannye citer pasal pengalaman beliau. Perghh! Best gak hahaha. Yela, ley jugak amik iktibar dan moral values kate orang tue2. Hehehe. And btw, dye nie jugak pandai pancing readers dye tau dengan artwork dye pasal love-love nie. Kalau korang nak tengok, sile2 la melawat ye! ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Blogger nie memang bagus tau. Beliau selalu bagi tips-tips and tunjuk ajar kat beginner –beginner yang baru nak testing-testing a.k.a menceburkan diri kat bidang blogger nie. Haaa, tengok entry tu, 7 TEMPLETE BLOGSPOT CLEAN, RINGAN & TERBAIK. Kan bagus tu, takla susah-susah para-para beginner macam aku nie nk cri an? (ye aku masih noob hahaha.)


 Okey, walaupun follower dye baru 3k, tp aku nak ucap bebanyak terime kasih la kat beliau nie. Aku banyak amik info-info yang amat berguna dari dye.  Hehehe. Thnkx Bro. ^_^ jasa anda akan aku hargai. Ooppsss, lupe pulak nak bagitahu tanpa suara nie yang dye ade jugak buat contest ary tu (kalau aku tak silap la). So, sape-sape yang nak mencuba nasib, anda pi la check dye punya blog na~


Oyeahhhhh! 5 THUMBS UP aku kasi kat dorang sume hahaha. Ape-ape hal dorang memang DA BEST! la. So, ape lagi yang korang tunggu? Pi la blogwalking now! Orang lambat selalu rugi, ye tak? Hahaha. Chow~

0 Curahan Hati.: