March 15, 2011

:HaRi Ini ===> going 0ut with my aunties!:

Bismilahirahmanirahim.. Assalamualaikum.

Jam menunjukkan pukul 6 pg…

Aku tetibe terjage dari tdo ku yang sebelom nie telah lena dibuai mimpi indah (xmimpi ape2 pon semalam hehehe). Aku seperti terdengar bunyi bising. Tetapi bukan kebisingan tersebut yang membangunkan aku…

Aku dengan pantasnye bangun dari tempat tid0 a.k.a ‘katil la’. Aku melihat seolah-olah ada cahaya yang bersinar di atas meja stdy ku.

Ya Allah!! Aku menjerit! (dalam haty je ;) )

Rupe-rupenye, laptop ku xdi off kan dari semalam! >_<’ had0ila , abes demam jadiknye lappy ku itu. TT__________TT.

Then aku solat subuh. Lepas siap je, aku check lappy aku tu, ade 3 0rang yang buzz kat ym aku and s0rang lagi which is paizzzz, IM aku kat FB, hahaha. Maaf la. I dah td0! ^^ then, gengku bername akram pulak ajak maen d0ta (anda thu x nie ape? Kalau tak, serch la kt google.com. heee). aku pon On jela.

Then, mse tengah2 maen tu, aku terime msej dari my aunty named ‘Cu’ (aku yang panggil beliau ‘cu’ =) ). Beliau suroh la ku siap2 c0z nak pi Bank .
Aku yang tengah sy0k maen nie tengok jam, 7.15 pg. hmm, lambat lg nak pukul 8. Aku teruskan maen. Hehehe.

Sedar xsedar, Cu aku tu dah tercegat depan pintu bilik! 0h nooo! Aku xsiap2 lagi. LoL I’m dead!! Aku ape lagi, cepat2 la bersiap. Kalau x, abes la kene mar0hh! Ngeee.

Tp, disebabkan dah lewat, aku telah ditinggalkan. Kuang3. ;p

Then, lepas tu. Aku tunggu la my another aunty which I called as ‘Umi’ sbb aku akan pi dengan beliau la kat bank nanti setelah ditinggalkan hahahha!.
Bla,bla,bla.. dah sampai kat giant.

Aku and my aunties umi, ibu and cu (aku panggil de0rang camtu ye, jangan salah paham hehehe, my mum aku panggil ‘mama’ la ) meet at giant and pi mendaki escalator untuk ke BANK ISLAM yang terletak di atas sane. Then, aku pon buke la akaun baru. Semase kat kaunter tu kan, kak tu bagitahu yang aku akan diberi something yang membolehkan aku check baki akaun, topap kredit and transfer duit hanya dengan anset aku tu! Wow! Senang la cmtu an? Hehehe.




Pastu, dye mintak sim kad aku, so aku bagi jela. Aku tengok dye tampal something kaler itam kat sim aku then aku kate dalam aty, ‘nie mesti cip dye nie’. Abes tampal, dye mintak aku Onkan phone. Then, dye ajar la cmne nak wt sume2 tu. (sambil2 tu an, aku malu nak tnjuk enset sbnrnye hehehe. Enset aku dh la keypad rosak! Fuhhh~ tebal saje la muke nie. Hahaha! Kesian kak tu sbb susah nak set something kat enset aku tu. Maap ye kak. ^^)

Lepas siap, my aunties ajak pi makan kat RASAMAs. Hehehe, dah lame aku xjejak kaki kat sne. So, kitorang order la set combo untuk 4 org. tp sebelom tu, aku terperasan yang waitress yang amik order kitorang, aku macam kenal je dye. Hmm, tp aku dh xingt so aku senyum jela kat dye. Hehehe.

Abes je makan, aku pi pulak kat pameran MaRa dengan cu. Aku test la usyar2 katsne. Kot2 dapat something yang bgus untuk msuk University mne yang sheshuai (sesuai) dgn aku nie kan hehehe.  Aku tengok katsne macam x ade org je. Sunyi pelik je aku tengok. Ajaib nie! tp, aku endahkan je. Myb sume org dah blek kot. Kih3. R0und punye round, 3 tempat je yg aku pi which was KLMU, UniSel and Kolej unikop. Tu aje. Bnyak gak d0rang bersyarah pasal U deorang nie. aku dengar je hahaha. Then, dh puas aty round2, aku p0n blahh. Ingtkan ley jmpe kawan ke ape, rupe2 xjmpe p0m. xde rezeki la nk wt cmne.

Okey, that’s all hahaha. sekarang dah magrib, so aku nk pi siap2 untuk solat. Itu je yang aku nk citer untuk entry nie hehehe. TQ kerane membace hahaha. adi0sss~ Assalamualaikum wbt. :) 


2 Curahan Hati.:

hahau said...

hahaha..gedik2 je jie :DD

najiahazhani said...

bile pulok gedik? :p